Sebeobranná metoda vhodná již pro děti od předškolního věku.
Systém fungování výuky dětí je rozdělen do 6 let tréninku.
Každý rok znamená pro dítě jednu technickou úroveň která se skládá z odpovídajících technik skládajících se z pohybů, úderů, kopů, úchopů, strhů, úniků a vnímání okolí.
Součástí každého technické stupně jsou zkoušky, kde děti předvedou, co se naučili a jejich pokrok mohl být oficiálně oceněn. Ocenění je formou pásku s příslušnou barvou a diplomem nebo jen diplomem pokud barva daného pásku odpovídá technické úrovni.
Tréninková hodina má svou předem definovanou strukturu a skládá se z těchto částí: nástup – pozdravení, rozcvička, zahřátí pomocí her, rozvoj motoriky, rozbor aktuálního tématu, opakování některé probrané techniky, nácvik nové techniky, rozvoj vnímání prostoru a pohybu kolem sebe, hra nebo soutěž, protažení, čištění tréninkových pomůcek, nástup – ukončení, zhodnocení, potlesk, odměny.
Pilíře dětského tréninku:
SMYSL – techniky i pohyb musejí dávat praktický smysl a podporovat tělo v pohybovém i fyzickém rozvoji.
RESPEKT – respekt k ostatním a k sobě.
TRPĚLIVOST a VYTRVALOST – pokud budou děti pravidelně trénovat, opakovat a prohlubovat své znalosti, tak se budou i zlepšovat.
Cíl tréninků:
Budovat v dětech zdravou sebedůvěru, rozvíjet jejich pohybové možnosti a inspirovat je, aby se nikdy lehce nevzdávaly.